בלי מצפון: כך הפילו נוכלים את זק"א ועקצו אברכים

וינגרטן הבהיר שוב לאיש שהעברת גופת ילד היא ללא תשלום. בינתיים הזמן עובר ווינגרטן מנסה לקצר ולחסוך בעלויות ועולה במירס ובקבוצת זק"א בוואצפ - מי פנוי להעברת גופת נפטר מבית שאן לירושלים
בנצי לייזרוביץ 4 Comment on בלי מצפון: כך הפילו נוכלים את זק"א ועקצו אברכים

הטלפון שצלצל במוקד זק"א היה מכמיר לב, אך ההתגייסות המידית הולידה מפח נפש וחשפה נוכלים ערמומיים במיוחד • מלבד הסקרנות וההתקוממות, חשוב לקרוא, ללמוד ולהיזהר

וינגרטן הבהיר שוב לאיש שהעברת גופת ילד היא ללא תשלום. בינתיים הזמן עובר ווינגרטן מנסה לקצר ולחסוך בעלויות ועולה במירס ובקבוצת זק"א בוואצפ - מי פנוי להעברת גופת נפטר מבית שאן לירושלים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסיפור הבא ממחיש עד כמה צריך להיזהר מנוכלים: אתמול התקבלה שיחת טלפון במוקד זק"א כשעל הקו אדם המבקש להעביר גופת אחד ממשפחתו מביה"ח בצפון למרכז הארץ.

ראש אג"מ חיים וינגרטן קישר את האיש עם בערל'ה יעקובוביץ וזה נתן מחיר של 1500 ש"ח כשהוא מסביר שמדובר בנסיעה רחוקה, דלק ודברים נוספים הקשורים להתעסקות בהעברת הנפטר. האיש שמע ניסה להתווכח על המחיר אך נאמר לו שזה המחיר הכי זול שאפשר.

לאחר מספר שעות מצלצל שוב האיש ואומר :"נו, מתי אתם מביאים את גופתו של בני מהצפון?". וינגרטן שקיבל את השיחה שוב אמר לאיש, אם מדובר בגופת ילד אנו לא לוקחים תשלום. ואז האיש אמר שהבן שלו חולה סרטן ובשבת שהה עם משפחתו בצפון, לא חש בטוב, אושפז בביה"ח בצפון ונפטר.

וינגרטן הבהיר שוב לאיש שהעברת גופת ילד היא ללא תשלום. בינתיים הזמן עובר ווינגרטן מנסה לקצר ולחסוך בעלויות ועולה במירס ובקבוצת זק"א בוואצפ – מי פנוי להעברת גופת נפטר מבית שאן לירושלים. לאחר זמן קצר נמצא מתנדב שהסכים ברכב זקא לעשות חסד של אמת. במקביל, נשלח ברוך גולן מתנדב מהצפון עם אמבולנס לביה"ח לקחת את הנפטר מקירור ביה"ח ולבצע חבירה עם האמבולנס שבדרך מי-ם.

המתנדב ברוך גולן הגיע לביה"ח שם נאמר לו "אין כאן שום גופת נפטר ילד". תוך כדי, ניסו ליצור קשר עם 'האבא' של הילד, אך המנוי אינו זמין במשך כשעה. לאחר זמן הצליחו בזקא לברר ואז התברר הנוכלות, האיש הלך לכולל של אברכים וסיפר כי בנו היה חולה ונפטר ולצורך הבאת גופתו מביה"ח בצפון עליו לשלם את הסכום.

האברכים ששמעו את סיפורו עשו מגבית בכולל ואספו את הסכום הנדרש אולם הם החליטו לצלצל לזקא ולהעביר להם ישירות את התשלום. כאן נודע שנפלו לרשת ולנוכל 'על מת שלא היה' .ובנתיים האמבולנס יצא כבר לצפון להביא את הגופה לירושלים. בזק"א טרם החליטו האם להגיש תלונה במשטרה אך מזהירים את הציבור לבל יפלו למקרה דומה.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    הכותרת לא נכונה:
    כך עקץ נוכל את זק"א, לעומת האברכים שלא נפלו בעוקץ והתקשרו לברר אם אכן הסיפור המוזר קרה.

    1. ואת זקא הוא לא עקץ מלכתיחילה רק השתמש בהם
      בקיצור ניסיון עוקץ רגיל לא הבנתי מה הבושה המיוחדת

  2. 2

    היחצ"ן שהוציא את ההודעה האומללה הזאת נשמע מתוחכם בערך כמו האיש המסכן שהתקשר לזק"א..
    ידע הציבור ויזהר